THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

sâmbătă, 10 mai 2008

Dracu e blond

--->Dracu nu e chiar atat de negru . E blond ...
--->Sa va povestesc cum am aflat eu acest lucru : Totul incepe in prima zi de liceu . Era o atmosfera destul de destinsa , nimeni nu avea nici o grija . Intram in clase nestiind ce va urma . Deodata atmosfera devine apasatoare , aerul de nerespirat iar un vuiet surd se aude din maruntaiele pamantului . Mai tarziu aveam sa aflu ca acela era sunetul facut de sufletele generatiilor precedente ce ne avertizau sa plecam , sa lasam in urma acel loc de cosmar . Insa noi , in ignoranta noastra nu am vrut sa le ascultam si iata-ne asteptand in prima zi a sfarsitului ... Si isi face aparitia ... la prima vedere nu parea prea infricosator , avea o fizionomie chiar placuta , iti inspira incredere , insa APARENTELE INSEALA . Rolul LUI este de a ne insufla cunostintele sale cu scopul de a ne face ca EL , insa are o placere in a chinui bietele suflete ce au avut nenorocul sa ii cada in gheare .
--->Dar cat de rau putea fi ? Asta am gandit si noi atunci insa exodul incepuse si nu puteam face nimic ca sa il oprim .
--->Timpul trecuse insa nici macar el nu putu sa stearga din sufletele noastre amintirea acelei zile de cosmar . Acum , inainte de fiecare ora de chin , tortura , etc [cuvintele nu sunt de ajuns pentru a exprima ororile ce se petrec in intervalul de timp in care EL este prezent in celula noastra] sosirea LUI este asteptata cu teama de bietii nefericiti . Aceasta teama le-a fost insuflata in decursul a zeci de ore de tortura . Cand usa se deschide , aerul devine apasator , pamantul freamata si din maruntaiele lui tasnesc coloane de sulf iar linistea domneste asupra multimii de nenorociti damnati .
--->EL isi face aparitia . Se aseaza inaintea noastra si ne ia pe rand inaintea gloatei de nenorociti spre a ne verifica cunostintele . Daca sti , ai noroc , in ziua aceea nu esti torturat [prea rau] , insa daca nu sti ... cosmarul reincepe . EL isi scoate pumnalul cu care a chinuit in trecutul sau alte zeci de mii de suflete si iti cresteaza pielea pentru a-ti lua cateva picaturi de sange . Cu aceste picaturi te consemneaza in Cartea Mortilor , culegerea sa de blesteme . Din acel moment esti DAMNAT .
--->Timpul trece greu , detinutii stau imobilizati in in lanturi iar EL bantuie din loc in loc , aruncand vraji si blesteme . Toti tremura , stiind ce chin ii asteapta daca vor fi alesi sa isi expuna cunostintele . Dar clopotelul suna iar o raza de lumina patrunde in sala . EL , nesuportand lumina dispare ... Inca o ora de tortura a trecut , dar cate vor mai urma ? ... si cati vor rezista pana la capat ? ...
--->Insa intr-o zi m-am hotarat sa il infrunt ... Mare greseala ... El nu a zis nimic insa la sfarsitul interventiei mele incepe cu o voce calma : "Keops , treci in carcera ..." Eu l-am auzit . Inca o greseala ... Intensitatea vocii lui crestea din ce in ce mai mult ... intr-un final m-am intors spre el si am avut parte de un peisaj apocaliptic ... era un razboi de sentimente , de fericire si agonie ... Erau cadavre reci şi vineţi cu privirile aţintite asupra mea . Insa nimic nu se compara cu privirea LUI . Ma aflam inaintea sa infruntand un val de nori intunecati ce se apropiau , biciuindu-se cu fulgere luminoase ce dezvaluiau nervozitatea cerului . Atunci cu ultimile puteri am iesit din acea temnita si am fugit in lumea larga ...
--->Si iata-ma scriind aceste randuri pentru a tine vie amintirea LUI si pentru a-i avertiza pe ceilalti ca EL se afla undeva acolo intr-un colt intunecat al vieti tale asteptand sa te insface .

***orice asemanare cu personaje din viata reala este pur intamplatoare***

***aham , sigur ca da ***

2 comentarii:

Kano spunea...

"un val de nori intunecati ce se apropiau , biciuindu-se cu fulgere luminoase ce dezvaluiau nervozitatea cerului " vaaaai plagiatorule :))) :P ... si sunt sigur ca acel "EL" este ...zidu? :))) bariera normalului :D , zidul dintre fictiune (nota 10 un vis) si realitate (nota 4...hai 3) :))

Kano spunea...

man...un sfat : incearca sa adaugi si celelalte optiuni la posibilitatea userilor de a lasa comentariu fiindca ceilalti daca nu au cont pe blogspot tre sa-si faca cum am facut eu acum :D , sal